Zsírvesztéses makrotápanyagok. "+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

zsírvesztéses makrotápanyagok

4 tipp a zsírok eltávolítására a makrotápanyagok számbavétele nélkül

Alsó vonal A fogyás legújabb tendenciája a makrotápanyagok számolása. Ezek olyan tápanyagok, amelyekre a szervezetnek nagy mennyiségben van szüksége a normális növekedéshez és fejlődéshez - nevezetesen szénhidrátok, zsírok és fehérjék. Másrészt a mikroelemek olyan tápanyagok, amelyekre zsírvesztéses makrotápanyagok szervezetnek csak kis mennyiségben van szüksége, például vitaminok és ásványi anyagok. A makrotápanyagok számlálása hasonló a zsírvesztéses makrotápanyagok számlálásához, de abban különbözik, hogy figyelembe veszi, honnan származnak a kalóriák.

Ez a cikk áttekinti a fogyás legjobb makrotápanyag-arányát zsírvesztéses makrotápanyagok azt, hogy miért fontos az étrend minősége. A kalóriabevitel több, mint a zsírvesztés makroelem-aránya A zsírvesztésnél az számít, hogy mennyit eszel, mint az ételedben lévő szénhidrát- zsír- és fehérjemennyiség.

  1. Ebay fogyókúra
  2. A FOGYáS LEGJOBB MAKROTáPANYAG-ARáNYA - WELLNESS -
  3. A hatékony zsírégetés elmélete és számításai | Clean Eating HU
  4. Makrotápanyagok, A zsírcserét végző szerek lefogynak?
  5. Mindannyian tónusos testre vágyunk.
  6. Ketogén diéta A zsírcserét végző szerek lefogynak?

Egy éves tanulmányban a kutatók több mint túlsúlyos embert randomizáltak alacsony zsírtartalmú vagy alacsony szénhidráttartalmú étrendre. A vizsgálat első két hónapjában az alacsony zsírtartalmú diétás csoport 20 gramm zsírt fogyasztott naponta, míg az alacsony szénhidráttartalmú csoport 20 gramm szénhidrátot fogyasztott naponta.

terhes állapotban elveszíti a hasi zsírt

Két hónap elteltével mindkét csoportba tartozó emberek zsírokat vagy szénhidrátokat adtak vissza étrendjükbe, amíg elérték a legalacsonyabb beviteli szintet, amelyről azt hitték, hogy fenntartani tudják. Míg egyik csoportnak sem kellett bizonyos számú kalóriát fogyasztania, mindkét csoport átlagosan napi — zsírvesztéses makrotápanyagok csökkentette a bevitelét. A vizsgálat végén az alacsony zsírtartalmú diétás csoport 11,7 fontot 5,3 kg fogyott az alacsony szénhidráttartalmú csoporthoz képest, amely 13,2 fontot 6 kg fogyott - pusztán 1,5 font 0,7 kg zsírvesztéses makrotápanyagok a tanfolyam alatt egy év.

Sikeres diéta

A makrotápanyagok arányától függetlenül minden étrend egyformán sikeres volt hasonló mennyiségű fogyás elősegítésében két év alatt. Ezek az eredmények és mások rámutatnak arra, hogy bármely csökkentett kalóriatartalmú étrend hosszú távon hasonló mennyiségű fogyást okozhat.

Összegzés A kutatások azt mutatják, hogy a makrotápanyagok arányától függetlenül fogyhat. Sőt, a különböző makrotáp-arányok nem befolyásolják jelentősen azt, hogy a teljes zsír mennyi idő alatt veszít.

A kalóriák nem magyarázzák zsírvesztéses makrotápanyagok az egész történetet A kalória egy adott étel vagy ital energiamennyiségét méri.

Akár szénhidrátokból, zsírokból vagy fehérjékből származik, egy zsírvesztéses makrotápanyagok kalória körülbelül 4,2 joule energiát zsírvesztéses makrotápanyagok. Ezen meghatározás szerint az összes kalória egyenlő. Ez a feltételezés azonban nem veszi figyelembe az emberi fiziológia összetettségét.

A szálkásító étrend

Az étel és annak makroelem-összetétele befolyásolhatja az éhség vagy teljes érzés mértékét, az anyagcserét, az agytevékenységet és a hormonális reakciót. Tehát, bár kalória brokkoli és kalória fánk ugyanannyi energiát tartalmaz, ezek sokkal másképpen befolyásolják a testet és az ételválasztást. Négy csésze gramm brokkoli kalóriát tartalmaz, és nyolc gramm rostot tartalmaz.

Ezzel szemben a közepes méretű mázas fánk mindössze fele kalóriát biztosít, nagyrészt finomított szénhidrátokból és zsírokból. Most képzelje el, hogy egy csésze alatt megegyen négy csésze brokkolit.

Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat

Nemcsak sok időre és erőfeszítésre lenne szükség a rágáshoz, de magas rosttartalma sokkal teltebbnek érezné magát, zsírvesztéses makrotápanyagok a fánk felének elfogyasztása, ebben az esetben nagy valószínűséggel megeszi a másik felét.

Ennek eredményeként a kalória nem csak kalória. Az étrend betartásának és a zsírvesztés fokozása érdekében az étrend minőségére is összpontosítania kell. Összegzés A kalóriák ugyanannyi energiával látják el a testet. Különbözőek azonban abban, hogy miként befolyásolják az egészségedet, és abban, hogy mennyire tudsz maradni az étrenddel.

Az étrend minőségének fontossága A fogyáshoz kevesebb kalóriát fogyasztva kell megteremtenie a kalóriadeficitet, mint amennyit eléget.

Ezzel arra kényszeríti a testét, hogy energiát merítsen a jelenlegi raktáraiból testzsírfüggetlenül az étrend szénhidrát- zsír- és fehérjetartalmától. Miután létrehozta a kalóriadeficitet, fontos figyelembe venni az elfogyasztott ételek típusait, mivel egyesek diétabarátabbak és táplálóbbak, mint mások.

Íme néhány ételek és makrotápanyagok, amelyekre koncentrálni kell, néhány korlátozás céljából.

súlyok égető zsír

Válassza a tápanyag-sűrű ételeket A tápanyagban sűrű ételek magas tápanyagtartalmat tartalmaznak, de viszonylag alacsony kalóriatartalmúak. A tápanyagokban sűrű élelmiszerek rostot, sovány fehérjét, egészséges zsírokat, vitaminokat, ásványi anyagokat és más hasznos vegyületeket, például fitokemikáliákat tartalmaznak.

Ide tartoznak az olyan ételek, mint a tejtermékek, a bab, a hüvelyesek, a teljes kiőrlésű gabonafélék, a gyümölcsök, zsírvesztéses makrotápanyagok zöldségek, a sovány hús és a hal.

Fordította: Mezei Elmira Sokan még mindig elhiszik, hogy a kalóriák számolgatásával tudják testsúlyukat szabályozni. A különféle makrotápanyagok azonos kalóriányi mennyisége egészen másként hat az emberi szervezetre. Felejtsük el végre a kalóriatáblázatokat. A táplálkozástudományban számos nevetséges mítosz él. Mindegy, hogy kalóriát brokkoliból vagy cukorkából eszel meg, a testsúlyodra ugyanolyan hatása lesz.

Ezen élelmiszerek közül sok rostban gazdag, és nagy százalékban tartalmaz vizet. A víz és a rost segít növelni a teltségérzetet, ami segíthet kevesebb teljes kalóriát fogyasztani a nap folyamán.

lipo c zsírégető injekció

Fogyassz magas fehérjetartalmú ételeket A fehérje elősegíti a teltségérzetet, megkíméli az izomvesztést és a legmagasabb hőhatással rendelkezik, vagyis több kalóriát kell megemészteni a szénhidrátokhoz vagy zsírokhoz képest.

Keressen olyan sovány állati eredetű forrásokat, mint hús, hal, baromfi, tojás és tejtermék.

A hatékony zsírégetés elmélete és számításai

Fehérjéjét növényi eredetű forrásokból pókember zsírégető beszerezheti, mint szója, gabonafélék és bizonyos zöldségek, beleértve a zöldborsót is.

A fehérje turmixok vagy az ételt helyettesítő italok szintén jó lehetőségek az étkezések között vagy az étkezés helyett a fehérjebevitel növelése érdekében.

  • A szálkásító étrend
  • Hogyan válassz fogyókúrát?
  • Hatályos:
  • Hat magyarázat, miért mégsem egyenlő egy kalória egy másik kalóriával
  • A csodadiéták és a kalóriák bűvöletében hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni a makrotápanyagokataz csak a gyúrósoknak való jeligével.

Korlátozza a zsíros és magas szénhidráttartalmú ételeket Ahogy egyes ételek előnyökkel járhatnak a fogyás céljaival kapcsolatban, mások szabotálhatják őket. Zsírvesztéses makrotápanyagok zsírokat és szénhidrátokat egyaránt tartalmazó ételek stimulálják az agyad jutalomközpontját és növelik a vágyad, ami túlevéshez és súlygyarapodáshoz vezethet.

A fánk, a pizza, zsírvesztéses makrotápanyagok süti, a keksz, a burgonya chips és az egyéb jól feldolgozott snackek tartalmazzák a zsírok és szénhidrátok addiktív kombinációját.

hogyan fogyott tory johnson

Függetlenül attól, hogy a szénhidrátoknak vagy a zsíroknak nincsenek-e függőséget okozó tulajdonságaik, de együtt nehéz ellenállni. Összegzés Az elfogyasztott ételek hatással lehetnek a zsírvesztésre. Fogyasszon tápanyag-sűrű és magas fehérjetartalmú ételeket, de korlátozza a szénhidrátok és zsírok kombinációját tartalmazó ételeket, mivel ez a kombináció függőséget okoz.

fogyás után anavar

A legjobb makroelem-arány az, amelyhez ragaszkodhat Bár az étrend makrotápanyag-összetétele nem befolyásolhatja közvetlenül a zsírvesztést, hatással lehet a csökkentett kalóriatartalmú étrend betartására.

Ez fontos, mivel a tanulmányok kimutatták, hogy a fogyás egyetlen legnagyobb előrejelzője a csökkentett kalóriatartalmú étrend betartása.

A diéta betartása azonban a legtöbb ember számára nehéz, és ez az oka annak, hogy ennyi diéta kudarcot vall. A csökkentett kalóriatartalmú étrend sikerességének esélyeinek növelése érdekében testreszabhatja makrótápanyag-arányát preferenciái és zsírvesztéses makrotápanyagok alapján.

Például a zsírvesztéses makrotápanyagok típusú cukorbetegségben szenvedők könnyebben szabályozhatják vércukorszintjüket alacsony zsírvesztéses makrotápanyagok diéta helyett. Ezzel ellentétben az egészséges emberek azt tapasztalhatják, zsírégető és vyvanse kevésbé éhesek a magas zsírtartalmú, alacsony szénhidráttartalmú étrend mellett, és ezt könnyebb követni az alacsony zsírtartalmú, magas szénhidráttartalmú étrendhez képest.

súlycsökkentő ruházat mérete

Azok a diéták, amelyek hangsúlyozzák az egyik makrotápanyag például a zsírok magas bevitelét és a másik alacsony fogyasztását például a szénhidrátoknem mindenkinek szólnak. Ehelyett azt tapasztalhatja, hogy ragaszkodhat egy olyan étrendhez, amely megfelelő egyensúlyban van a makrotápanyagokkal, és amely hatékony lehet a fogyáshoz is. Ez némi próbát és hibát igényelhet.

Hogyan válassz fogyókúrát?

Összegzés A diéták általában kudarcot vallanak, mert az emberek hosszú ideig nem tudnak ragaszkodni hozzájuk. Ezért fontos, hogy csökkentett kalóriatartalmú étrendet kövessen, amely megfelel az Ön preferenciáinak, életmódjának és céljainak. Alsó vonal A makrotápanyagok a szénhidrátokra, zsírokra és fehérjékre utalnak - ezek minden étrend három alapkomponense. Makrotápanyag-aránya nem befolyásolja közvetlenül a fogyást.

  • A sikeres diéta alapjai a táplálkozási prioritások piramisában vannak! | Peak girl
  • Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat | Well&fit
  • Sikeres diéta alapjai egy piramisban felépítve, hogyan kezdőként is könnyedén el tudj igazodni a fogyókúrák világában.
  • 4 tipp a zsírok eltávolítására a makrotápanyagok számbavétele nélkül - GymBeam Blog
  • Itthon 4 tipp a zsírok eltávolítására a makrotápanyagok számbavétele nélkül Természetesen legalább ezerszer hallottad: A zsírégetés legjobb - és talán az egyetlen - módja a kalóriák számolása.

A fogyáshoz keressen egy arányt, amelyhez ragaszkodhat, összpontosítson az egészséges ételekre, és fogyasszon kevesebb kalóriát, mint amennyit eléget.

További a témáról