Tudomány a zsírégető kiegészítők mögött. Hogyan hagyj fel a jojódiétával?

Test(sz)építés Ibivel - A zsírégetőket boncolgatva

tudomány a zsírégető kiegészítők mögött

Bioaktívnak nevez a tudomány minden olyan anyagot, mely biológiai hatással bír, azaz képes befolyásolni az élő szövetek működését. A bioaktív anyagok általában nem működnek táplálékként, azaz a szervezet nem energianyerésre használja fel őket, ennek ellenére az ételekkel vihető be legnagyobb részük, és elengedhetetlenül fontosak a szervezet működéséhez.

tudomány a zsírégető kiegészítők mögött

A bonyolultnak tűnő definíció mögött valójában sok jól ismert, pozitív élettani hatású anyagok áll. Bioaktív például minden vitamin, antioxidáns, nyomelem és ásványi anyag.

tudomány a zsírégető kiegészítők mögött

Ezek az erőteljes, természetesen előforduló anyagok pedig akár a testsúlyodra is nagyon komoly befolyással lehetnek, így fogyasztásuk akár diéta nélkül is karcsúsodást érhet el. Mutatjuk, hogyan működnek, és hol találsz bioaktív anyagokat.

  • Nincs több jojó diéta? Megtalálták a zsírégetés molekuláris bekapcsoló gombját - MYPROTEIN™
  • Minden egyes összetevő önmagában hatásos, de együttesen segítenek maximalizálni az egyes hatásokat.
  • Veszteség zsír abs

Zsírégető vitaminok Egy kutatás hosszasan vizsgálta több más, korábbi tanulmány összefoglalásán és évekig tartó klinikai kísérleteken keresztül a bioaktív anyagok bevitele és a túlsúly összefüggéseit. Az összefoglaló tanulmányban az elsőként kiemelt csoport a testsúlyt befolyásolni képes vitaminok voltak. Az édesburgonyában, répafélékben található A-vitamin a pajzsmirigyműködés serkentésén keresztül karcsúsít.

tudomány a zsírégető kiegészítők mögött

A D-vitamin, melyet halhússal, hüvelyesekkel, mogyorófélékkel vihetsz be, az tudomány a zsírégető kiegészítők mögött helyes működéséhez szükséges. Az E-vitamin a vér glukózszintjén keresztül az étvágyat csökkenti.

Nincs több jojó diéta? Megtalálták a zsírégetés molekuláris bekapcsoló gombját

Legjobb forrása a spenót, a napraforgómag és mandula. A zsírban oldódó A- E- D-vitaminok beviteléhez emellett szükséges, hogy valamilyen zsírt is fogyassz a nap folyamán, melyek egészséges forrásairól itt olvashatsz.

tudomány a zsírégető kiegészítők mögött

A vízben oldódó vitaminok közül a következők fontosak. A kivi, a brokkoli és a paprika is bővelkedik C-vitaminban, mely erősíti az immunrendszert, csökkenti a gyulladást, és sejtregeneráló hatással bír, mely különösen fontos, ha rendszeresen edzel. A B9-vitamint, azaz folsavat lencsével, spenóttal, avokádóval veheted magadhoz, és az idegsejtek funkcióin keresztül járul hozzá a fogyáshoz, sőt, a szívbetegségek ellen is véd.

A vitaminokat akár táplálékokkal, akár étrend-kiegészítőkkel viszed be, hatásos segítséget nyújtanak a súlyvesztésben.

További a témáról