Testforma fogyás, Formáld át a tested - alma alkat

Táplálkozás és edzés testtípus szerint | Clean Eating Magyarország

testforma fogyás

Webshop Formáld át a tested - alma alkat Étkezési- és mozgás tippek speciálisan alma alkatú hölgyek részére, azoknak akiknek főként hasi részen koncentrálódik a felesleg. Mintaedzéstervvel és étrenddel! Alma alkat jellemzői: A testalkatot kicsi, keskeny medence, széles váll és testforma fogyás izmos végtagok jellemzik.

testforma fogyás

A testtartás széles és egyenes és a keskeny csípő miatt zömökebb megjelenést kölcsönöz. Érdekes tény, hogy az alma alkatú nőknek relatívan magasabb a férfi nemihormonszintje, ezért hajlamosabbak lényegesen izmosabb alkat megszerzésére, mint más alkattal rendelkező hölgy társaik.

Ingyenes teszt kitöltése Lássuk, mit fog tartalmazni az étrend csomagod: 28 napos ÉTREND, így kellően változatos, nem kell állandóan ugyanazt enned. Mégis úgy alakítottuk ki hogy a változatosság megtartása mellett minél kevesebbet kelljen a konyhában robotolnod. Dietetikusok által kiválogatott Gyorsan elkészíthető ételekből ÁLL, és Könnyen beszerezhető alapanyagokra épít, amiket a legközelebbi közértben is megtalálsz.

Mindezek ellenére hízás esetén a kar és a láb viszonylag karcsú marad. Az alma alkat legrosszabb velejárója, hogy a zsír a belső hasizomzatban is raktározódik, azaz a mélyebb rétegekben, a belső szervek közelében. Ez növeli az anyagcsere-betegségek kockázatát: magas koleszterinszint, magas vérnyomás, cukorbetegség, szívbetegség, ami annak a következménye, hogy a zsírszövetek nagyon közel vannak a májhoz.

GARANTÁLT FOGYÁS - A LEGMEGBÍZHATÓBB módszer !

Alma alkatúak testformáló tanácsai: csökkentsük a csípő és a has köré lerakódott zsírmennyiséget. Mivel nem tudunk csak kizárólag egy testrészről fogyni, így a test egész területéről fogunk zsírt veszíteni, de mivel a végtagokon elenyésző felesleg van, így hasi részen lesz számottevő a változás.

testforma fogyás

A fogyás érdekében iktassunk be magas intenzitású kardio edzéseket. Fehérjék: sovány marha vagy bárány hús, csirke vagy pulykamell filé, halak, tenger gyümölcsei, tojás, alacsony zsírtartalmú joghurt és túró. Zsírok: extra szűz, hidegen sajtolt testforma fogyás és lenmagolaj a salátákhoz, dresszingekhez és kókuszolaj a főzéshez. Étkezéskor kerülni kell a fehér lisztből készült termékeket kenyér, tészta, sütemények, torták, kekszekés tartsuk magunkat távol az édességektől: fagylalt, édesség, édes szénsavas üdítőitalok, méz, és bármilyen magas szénhidrát tartalmú étel, ami azonnali vércukorszint csúcsot okoz, mivel az idő múlásával inzulinrezisztencia jöhet létre, amely kiváltja a zsírtároló anyagcserét.

testforma fogyás

Alma alkatúak mintaétrendje:.

További a témáról