Liss zsírégető zóna. - És mikor kell kardióznom?

Hatásos, de kíméletes kardio edzések | NaturMed Hotel Carbona blog

Péntek Enikő - 2014 FittAréna Zóna edzés

És már csak 1 hónapnyit kell aludni tavaszig, amikor megváltozik a levegő, a hangok, az illatok, és elkezd bizseregni a világ. Amikor engedve a reklámoknak és a közösségi média nyomásának mindenki halomra veszi a csini edzőcuccokat és egyéb kiegészítőket, hogy aztán azok edzőtermi vagy simán csak otthoni tükör-selfie után házi totyiként vagy pizsiként végezzék. Meg fűnyíráshoz liss zsírégető zóna kertben. Tudom, mert nekem is volt nem egy ilyen nagy lendületből és hatalmas csinnadrattával felvezetett fitté-feszessé liss zsírégető zóna elhatározásom, amik aztán gyorsabban haltak el, mint a panel erkélyen nevelgetett mini-menta ültetvényem.

Szóval bár még naptár szerint javában tél van, lassan én is éledezek a téli álomból, így egyre több az energiám, egyre nagyobb a kedvem edzeni, lassan elkezdem én is ledolgozni magamról a téli-baba hájat, hogy újra azt a képet láthassam a tükörben nyáron, amit tavaly életemben először: egy erős és izmos Liss zsírégető zóna. Persze ez teljesen szubjektív, hogy kinek mi az izmos, de én a BBG előtti önmagamhoz képest egy szálkás, tónusosan izmos lánynak integettem vissza a tükörbe.

Avagy mindent a Bikini Body Guide programról Egy korábbi bejegyzésben már nagy vonalakban leírtam, hogy miket és hogyan edzemmost kicsit részletezem, azt, aminek épp aktualitása van: a BBG programot. Mert hogy volt ez a cikk a Life. Kayla és egyben a remek marketingjének roppant liss zsírégető zóna filozófiája: az erős az új vékony.

Itt az egyén van a központban, aki erős, egészséges, boldog és kiegyensúlyozott. Az az egyén, aki a közösségi liss zsírégető zóna révén viszont egy hatalmas közösség, a BBG család részévé válik, akik pedig támogatják, noszogatják, motiválják és inspirálják egymást. Azaz: egy tökéletes kört zárunk be, engem teljesen megvett kilóra, imádom ezt az egészet. A közösség ereje És ettől ilyen különleges ez a program! Mert támogató közösségben könnyebb!

Az ember szociális és társas lény, ez ugyanúgy vonatkozik az edzésekre is. A közösség húzóereje nagyon sokat számít, és itt nem az elvakult csorda-szellemre gondolok. Hanem amikor engem motivál valaki, én meg mást, és így tovább egészen addig, amíg a kör be nem zárul: ott jön létre a motiváló csoport-szellem. Miért pont ezt választottam?

Több dolog miatt is. A magyarok között nem találtam olyan komplex edzésprogramot, ami szimpatikus lett volna a számomra, vagy maga az edzés típusa vagy maga az edző személye miatt.

Hatásos, de kíméletes kardioedzések

Mondjuk annyira nem is kutattam, mert az Instagram világa már ráirányította a figyelmem egy valóságos mozgalomra: teljesen magával ragadt a bbg köré kialakult közösségi élmény. Liss zsírégető zóna a program remek választás azoknak is, akik — hasonlóan hozzám — szeretik a rendszert az életükben.

Előre össze van állítva minden gyakorlatsor, nem neked kell összekutatgatnod őket. A mi dolgunk csak annyi, hogy heti háromszor végigcsináljuk a 28 perceket tisztességesen. Mivel a gyakorlatsorok hetente váltakoznak, az izmoknak nincs ideje hozzászokni. Sőt, az egyes gyakorlatok egymásra épülve fejlődésre ösztönöznek, elkerülhetetlen erősödést eredményeznek. Ugyanis lehet, hogy az 1. Sőt, pár hónap múlva már a spiderman push up is menni fog. Ez most még nem mond Neked semmit, de hidd el, meg fogod érteni, miről beszélek.

Főleg mikor már ismered a rendszert, rendesen várod, hogy a bonyolultabb mozdulatsorok is bekerüljenek az edzésbe.

Hatásos, de kíméletes kardio edzések | NaturMed Hotel Carbona blog

Sosem felejtem el, amikor meg tudtam csinálni az első tökéletes liss zsírégető zóna. Persze napokig lábon hordtam ki minden izmom lázát, de megérte. Kétségkívül ez az egyik legnagyobb buktatója is, mert néha én is a fejem fogom egy-egy youtube videót nézve.

Oszd meg a cikket Fotó: US Getty images Csak a legelszántabb feketeöves diétázók képesek ellenállni az ünnepi szezon fincsi mézeskalács illatának és a nagyi féle sütirengetegnek. Szóval, ha egy kicsit el is csábulsz, akkor se legyen lelkifurkád, mert egy új és nagyon hatékony mozgásforma segítségével könnyedén leperegnek majd rólad a plusz kilók. A HIIT-tel, vagyis a magas intenzitáson végzett tréninggel valószínűleg már te is találkoztál, sőt lehet ki is próbáltad, ami szuper! Viszont sokaknál ez a zsírgyilkos módszer sajnos a térdeket is komolyan igénybe veszi, ezért kevésbé lelkesen tudják űzni a 4 ütemű fekvőtámaszt és a többi hasonló nagy energiabefektetést igényló mozdulatot. Ez az úgynevezett zsírégető zóna, amiben szépen lassan olvadnak le rólad a nem kívánatos párnácskák.

De hiába magyarázok közel állva a képernyőnek, csak nem figyel rám, nem egyenesíti ki a gerincét. Hogyan működik? A heti 3 erősítő Resistance edzés a könyvben lévő minta-program szerint hétfőre, szerdára és péntekre esik, de sokan cserélgetik a napokat, a lényeg, hogy ne maradjon ki edzés. Ha nincs időd hétfőn, akkor pótold kedden, ha nincs időd pénteken, csináld meg szombaton. Nálam akkor cserélődnek fel a napok, ha különösen szép idő van kinti futáshoz.

fogyjon a testzsír mindenhol zsírvesztés 7 nap

Ez nem tűnik soknak, de mire — jobb esetben — a végére érsz mindkét körnek, mindenféle gonosz gondolat kavarog a fejedben a program kiagyalója felé. Jöhet a 2.

hgh szomatropin zsírvesztés hrt segít fogyni

Kis pihi, majd újrakezded az egészet. Nyakatekerten hangzik, pedig nem az, sőt, ahogy egyre erősebb vagy, úgy fogsz versenyezni saját magaddal, hogy vajon most hányszor sikerül végigcsinálnod a gyakorlatsort. Tavaly amikor először csináltam a BBG1-et, nem nagyon volt olyan edzés, ahol mind a két kört le tudtam nyomni kétszer a 28 perc alatt, sőt, egy rendes fekvőtámaszra sem futotta az erőnlétemből.

Az erős az új vékony_Így edzek én Kayla Itsines-sel – @numbava az Instán túl..

Mostanra nagyon sokat fejlődött az állóképességem és az izmaim is liss zsírégető zóna, úgyhogy ha nem is vidáman és fütyürészve, de nagyfokú koncentrációval végig tudom csinálni mind a két kört kétszer.

Néha van úgy, hogy nem érnék a teljes program végére a És még így sem könnyű!

ébren erdő nc fogyás t3 a fogyás mellékhatásaihoz

Sosem könnyűek az edzések, nem tudom, hogy a többi bbg-s hogy van vele, de nekem még így sokadszorra is nehezek és izzasztóak. És talán ezért nem untam még rá.

diarree van zsírégető legjobb fogyókúrás alkalmazások a Samsung Galaxy készülékhez

A program szerves része a heti 1 LISS edzés, azaz hosszú intenzitású intervallumos edzés, amely során a egyenletes terhelés során a szervezet a zsírraktárakhoz nyúl energiáért.

Minimum 20 perc, de inkább 40 percen át végzett monoton, azonos intenzitású zsírégető, aerob edzést jelent. Fontos, hogy a pulzust zsírégető tartományban kell tartani, ez az átlagnál És hogy ez mi is konkrétan? Lehet kocogás szabadban vagy futópadonbiciklizés, tempós séta, úszás, kinek mihez van kedve, lehetősége, mit enged az alkata. Én többnyire futok vagy spinningelek, időjárás és kedv függő. Nyújtásra kijelölt nap is van a kézikönyvben, ez sokaknál jóga vagy pilates, én inkább minden egyes edzés után lenyújtok rendesen.

Otthon vagy teremben? Ahogy telnek a hetek, úgy kerülnek be a programba a különböző eszközök. Én lassanként szedegettem össze az ugrókötelem, a súlyzóimat, a step padomat, a fitt a fogyás gyorsabbá tételének módjai. Boshum még nincs meg medicin labdám sem, de én sokszor edzem teremben is, ott meg minden eszköz kéznél van.

Szóval 2 választásod van: vagy otthon csinálod és beszerzel ezt-azt, vagy kiváltasz egy edzőterem bérletet, és használod az ottani eszközparkot. Igen, liss zsírégető zóna mind a kettő pénzbe kerül. A fontossági sorrend mindenkinek más, de aki komolyan veszi, az áldoz rá pénzt.

Aki meg csak felbuzdul, elkezdi, majd pár hét múlva dob be mindent a sarokba, annak érdemes várnia pár hetet az eszközök és drága edzőruhák vásárlásával.

Ezt Te tudod, hogy melyik típus vagy, mennyire leszel kitartó. A kiadásaidat is ehhez fogod igazítani. Néhány jótanács Nagyon figyelj a helyes testtartásra!

  • Minden, amit tudnod kell a kardióról: mikor, hogyan és miért Cardio - az egyik legvitatottabb téma a fitnesz világában.
  • Zsírégető zóna: mennyi igaz a népszerű edzéselvből?

Ez az egyik legfontosabb dolog, mert egy rossz mozdulat, és sérülést okozhatsz magadnak. Tele van a youtube edzők által feltett videókkal a guggolás squata négyütemű fekvőtámasz burpeemeg szinte minden gyakorlatra.

Kapcsolódó cikkek

Szánj rá fél órát, nézd meg a helyes kivitelezést, majd ültesd át a gyakorlatba. Ha elindítottad a stoppert, akkor mindent bele, ne tarts szüneteket a gyakorlatok között, amíg a kör végére nem érsz! Kihűlnek az izmok, valamint ahogy fáradsz, úgy lesz egyre nehezebb minden egyes újabb feladat. Kezd el, told le keményen, figyelj a helyes testtartásra, majd a végén veregesd meg a vállad.

Minden eszköz legyen kéznél, ne a gyakorlatok közben kelljen összevadásznod a kellékeket.

dr g fogyás huntersville nc fogyás brantford ontario

Edz zenére, segít fenntartani a lendületet és ritmust ad. Ha barátnővel, ismerőssel csináljátok, akkor se álljatok meg dumálgatni közben, majd utána beültök egy salira valahova, most edzetek! Ahogy fent is írtam, közösségben könnyebb, tovább fent tudja tartani az érdeklődésed és motivációdat. Gondolj csak bele, ezt akár csúnya-csúnya női logikának is lehet nevezni.

Ne sumákold el a bemelegítést és a nyújtást! Ahogy a gyakorlatok helyes végrehajtásáról, így ezekről is millió videó van youtube-on, szánj rá időt, hogy utána nézel, az izmok felkészítésében és regenerálásában nagyon nagy szerepe van mindkettőnek.

Sose csinálj egy napon Liss liss zsírégető zóna zóna és erősítő edzést, sérülésveszélyes, túledzettséghez vezet, meg amúgy is, minden napra meg van az adag. Hiába halmoznád egy időre, többet ártasz a fejlődésednek, mint gondolnád. A HIIT edzésről írok később, azt úgy is csak a 9. Tervezd meg a heted, mind az edzéseid, mind a kajád vonatkozásában!

Mert a legtöbben itt buknak el, legyen szó bármilyen edzés-programról.

hogyan fogyhatok zsírban terhesség alatt 30 napos zsírégető kihívás

Ha idáig nem volt határidő naplód, naptárad, akkor szerezz be egyet, ha van, akkor csapd fel és kezd elő előre beírogatni, hogy melyik napon és mikorra milyen edzést tervezel!

További a témáról