Legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt, Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?

legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt

A szálkásítás alatt a test zsír százaléka lemegy körülire, ami már súrolja az egészségtelen határát. Ez a téma egy kicsit már a haladóknak való, hisz ha egy mondatban akarnám elmondani, mit is takar ez a folyamat, akkor úgy tudnám összegezni: Zsírvesztés az izomtömeg megtartása mellett.

Ha magyarul akarok fogalmazni, akkor arról van szó, hogy a szálkásítás előtti időszakban felépített izmokat láthatóvá tesszük a felettük lévő zsírréteg elvékonyításával, eltüntetésével.

legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt

Azt látnod kell, hogy a szálkásítás egy hosszabb folyamat egyik eleme, aminek a végén a legeslegjobb formád vár: De ehhez kell, hogy legyenek izmaid, amik előbukkanhatnak, ezért is olyan fontos a megfelelő edzés. Ha nincs rajtad megfelelő izomzat, szálkásítás sincsen, mert mégis, mi váljon láthatóvá, a csontjaid?

legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt

Ha itt tartasz, akkor az még nagyon az út eleje; először szépen állj neki, és kezdj izmot építeni. Ettől lesz valami formád, és később az izmok a zsírvesztésben is sokat segítenek.

A zsírégetés hét trükkje

Ebben a szakaszban az izomépítés és a zsírvesztés az elsődleges cél, és a jó hír hogy könnyen megy — a szálkásítás időszakához képest mindenképp.

Visszasírod még az elejét, amikor csak úgy olvadtak a kilók!

legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt

Ha már van egy jó alapod, gondosan felépített izomtömeged, akkor érdemes egyáltalán gondolnod a szálkásításra. Ebben az időszakban azonban már nem érvényesek az eddig működő alapelvek. Mit csináltál az első időszakban?

Szerző: net. Manapság  mindenki le szeretne fogyni, nem véletlen, hiszen az ülő életmód és a mű ételek sajnálatos következménye az elhízás. Az elhízás, ami bizony népbetegség lett. De vajon tudjuk-e mi a különbség fogyás és zsírvesztés között?

Kevesebbet, de jobb minőségűt ettél, csökkentett szénhidráttal, növelt fehérjével raktad össze a diétát, és rendszeresen edzettél. Ez elég is ahhoz, hogy a kezdeti eredményeket elérd.

  • Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?
  • A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Amikor a legjobb zsírégető mozgásformát keresed, nincsen könnyű dolgod, hiszen sokan saját kedvencünkre esküsznek.

A legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt mutatója szépen ballag lefele, mutatva hogy jól dolgozol. Ez az időszak könnyen mérhető és kontrollálható.

legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt

De a szálkásítás során egészen mások a szempontok. Az elért izomtömeget kell megtartanunk, vagy a vesztést minimalizálnunk, és a zsírt megpróbáljuk lefaragni, hogy az előzőekben felépített izmok szépen kirajzolódjanak. Itt más a preferencia, az elsődleges szövetségesed már nem a mérleg, hanem a tükör.

Továbbra is számolhatsz súlyvesztéssel, ami — ha jól csinálod — a zsírból történik, de ha nagyon megindul a fogyás, tudd, hogy izmot veszítesz.

  • A zsírégetés hét trükkje
  • A leghatékonyabb tréning a magas intenzitású intervall edzés Szentgyorgyi Romeo Edzés, Intenset, No comments Ebben a blogbejegyzésben olyasmivel szeretnélek megismertetni, ami fenekestül forgatta fel az edzésről, a hatékonyságról alkotott nézeteket.

Az izomszövet ugyanis jóval tömörebb a zsírnál, így ha sokat fogysz, ebben a fázisban az már nem lehet zsír. Tetemes mennyiségű, kilókban mérhető vizet is veszíthetsz a szálkásítás kezdeti időszakában, de azután már a nagyobb, heti 0,5 kg-nál több fogyás szinte biztos, hogy az izmaidat érinti.

Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?

De ez a dolog sajnos nem ilyen egyszerű, ugyanis a testünk ragaszkodik a zsírtartalékokhoz, főleg azokhoz az utolsó kilókhoz, amik csak nem akarnak mozdulni, és pont eltakarják a fáradtságosan kidolgozott izmokat.

Itt már egy kényes egyensúlyról van szó: hogyan tudjuk arra rábírni a szervezetet, hogy a zsírt mozdítsa, élje fel, legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt ne bontsa le a hosszú hónapok munkájával felépített izomzatot?

Sőt, most már a mérleg figyelése sem elegendő, hisz szimplán a súlyvesztés nem egyenlő a zsírvesztéssel, ha csak a diétát húzod szorosra, akkor bizony az értékes izmaidból is veszítesz majd.

Akkor pedig az eredmény se az lesz, amire számítasz, nem egy szépen kidolgozott, definiált test, hanem csak egy lötyögős forma. Ezért itt már érdemes a tükörben is figyelned, hogy alakul a tested. Ha a program során azt látod, hogy az izmok szép lassan kirajzolódnak, egyre inkább láthatóvá válnak, az a jó.

Szálkásodj aerob edzéssel!

Nemcsak a tetejüket fogod látni, hanem az eredési, tapadási helyüket is sejteni, majd látni lehet. De ha azt látod, hogy csak összeesel, nem definiáltabbak, hanem löttyedtebbek vagy kisebbek az izmaid, akkor egészen biztos, hogy valamit nem jól csinálsz.

Nagyon nehéz általános receptet adni a hogyanra. Mindenki más testalkattal, izomzattal rendelkezik, nem egyforma az sem, ahogy az anyagcserénk működik, így nem tudok egy mindenkire érvényes igazságot írni.

legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt

Nagy átlagban azt tudom mondani, hogy egy napi kalóriás deficit kell a diéta során, fehérjében gazdag, maximum gramm zsírt tartalmazó étrendet kell követned. Fontos, hogy legyen ennyi zsír a diétádban, mert az alapvető életfunkciók bizony igénylik, pl. A szálkásítás során a megfelelő étrend és edzés egyensúlya hoz csak eredményt.

Fogyás vs. zsírvesztés

Fontos, hogy tisztázd magadban, mit akarsz elérni, és azt is, hogy mire vagy képes. És nem utolsó sorban: milyen áldozatot vagy képes hozni a cél érdekében.

legjobb a bemelegítés a zsírvesztés miatt

Tudnod kell, hogy azok a sportolók, azok a formák, amit egy testépítő versenyen, vagy fitness világbajnokságon látsz, irdatlan nehéz munka eredménye — és valahol lehet, hogy túlzás is.

További a témáról