Hogyan lehet fogyni házimunkát végezve,

A házimunka felér egy edzéssel? - Pszichotrafik

Végezzük a tisztítási gyakorlatokat a ritmust követve, miközben mozgathatjuk a csípőnket, lábunkat is. Táncoljunk, forogjunk, pörögjünk is!

fogyás vs zsírvesztés guru mann

Súrolási gyakorlatok nagyon jól karbantartják a karizmokat — a padlót mossuk fel kézzel, négykézláb, az utóbbi a hasizmokat is edzi. Továbbá spray helyett alkalmazzunk hagyományos pasztákat, súrolószereket. A sütés-főzés is nagyon jó edzés lehet, különösen a szeletelés, pucolás, habverés és tészta-gyúrás.

hónap, hogy elveszítse a hasi zsírt

A lépcsőzés nagyon jó a comb és fenékizmokra, így a heti takarítást úgy állítsuk össze, hogy sokat szaladgáljunk fel-le a lépcsőn ha van. Lakótelepi lakásban élők a szemetest gyalog vigyék le, ne a liftben!

fogyni bushey

Dettó a bevásárlás zacskók. A bevásárlás is nagyon jó zsírégető funkció.

könnyebb lefogyni, mint hízni

Nem csupán a zacskók cipelése, de maga a boltról-boltra való talpalás, a heti bevásárlás is kalóriaigényes. A nehéz zacskókat a boltból-autóig, vagy kocsitól-lakásig  súlyzóként is alkalmazhatjuk, ezekkel a karizmainkat gyúrhatjuk!

a különböző testtípusok eltérően fogynak

A házimunkák nem csupán égetik a bevitt kalóriákat, de karbantartják a szív- és érrendszerünket, felgyorsítják az anyagcserét és elősegítik a máj tisztító funkcióját. A házimunkák nagyon jó gyakorlatok lehetnek a testünk fitnesz szintjének fenntartásához, kalóriaégetéshez, azonban komoly alakformálást ne várjunk el!

Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél! Könnyű a munka-család-háztartás mókuskerékbe bekerülni, és az időhiánnyal küzdve meggyőzni magunkat, hogy mozgunk eleget, talpalunk amúgy is egész nap, emelgetjük súlyok helyett a gyereket, műveljük a kertet. Elmondjuk, miért óriási tévedés ez, és mit kellene tenned ahhoz, hogy ezek a tevékenységek ne tegyék tönkre a testedet. Akár rendszeresen edzünk, akár csak állandó fogadalom tárgya a mozgás elkezdése, kétségtelen, hogy az egyik legnagyobb kihívás életünkben az időhiány. Épp elég nehéz az is, hogy megtaláljuk azt a sportot vagy mozgásformát, amely szimpatikus számunkra, és szívesen kitartunk mellette — hiszen ez az elköteleződés alapja —, esetleg anyagi hátterét megteremtsük.

Az egészséges életmód egyik alapfeltétele a rendszeres testmozgása jelenlegi szakvélemény heti 5×30 percet ajánl. A zsírégető házimunkák kipipálhatnak ebből hetente egy órát!

legális legális zsírégetők

És még tisztább és szebb is lesz az otthonunk. Kapcsolatos cikkek.

További a témáról