Hasi zsírégetés húzódik

hasi zsírégetés húzódik
Ha te is olyan vagy, mint a legtöbb nő, akkor biztosan ismerős a jelenség: amióta csak az eszedet tudod, küzdesz a lapos hasért. Pedig 3 lépésben egyszerűen megszabadulhatsz a pocakodtól!

Kiss Kriszta A hasi hízás leggyakoribb típusa a köldök alatt megjelenő úszógumi, amitől puhább, párnásabb a hasfal, leüléskor pedig redőzik. Felülések nélkül is visszahúzódhat a kitüremkedő pocak!

Helyi zsírégetés Befolyásolja a bőralatti zsírszövethez közeli izmok összehúzódása a véráramlást és zsírbontást? A helyi zsírégetés kérdése sokakat foglalkoztat. Leginkább női fórumokon olvashatunk a "has" eltüntetésének módszereként elvégzett több száz felülésről, de a tapasztalat azt mutatja, ettől diétázás nélkül nem lesznek láthatóak a kockák, az eredmény tehát ha létezik is, nem számottevő. Az aerob testmozgás növeli az egész test zsírszövetének zsírbontását lipolízis.

Persze jó, ha lelkileg felvértezzük magunkat, de mielőtt belevágnánk az edzésbe, nem árt figyelembe venni a jelenlegi fizikai állapotunkat és erőnlétünket. Ha télen hanyagoltuk a testmozgást, valószínűleg berozsdásodtunk picit, így ehhez mérten érdemes kialakítanunk egy fokozatosságra épülő edzésrutint.

hasi zsírégetés húzódik

Kezdőként jobb, ha eleinte többet sétálunk a szabadban, lift helyett lépcsőzünkautó helyett kerékpárral közlekedünk. A hasfal erősítés ét sem rögtön a legnehezebb feladatokkal kell kezdenünk, mert, ha túlbecsüljük az erőnlétünket, és mindent akarunk egyszerre, annak könnyen sérülés, izomhúzódás lehet a vége.

AEROBIC DANCE - 7 napos hasi zsírégetés - 50 perc mindennap

Az sem visz előbbre minket, ha rögtön összehozunk egy kiadós derékfájás t, vagyis az a fő, hogy apránként mindennap mozgolódjunk picit, majd fokozatosan váltsunk nehezebb feladatokra, de mindig a fizikai állapotunknak hasi zsírégetés húzódik vállaljunk többet, és többet.

A kitüremkedő pocak jelensége a vékony testalkatúakat is érintheti, hiszen legfőképpen a mozgáshiány, hasi zsírégetés húzódik az izmok elhanyagolása következtében alakul ki.

hasi zsírégetés húzódik

Az alhasi hízás első jeleit a farmernadrágunkon érezhetjük, vagyis biztosak lehetünk abban, hogyha szorít, bevág és kényelmetlen, akkor ideje munkára fogni a hasizmainkat. A videóban látható egyszerű gyakorlatokat kezdőknek ajánljuk.

Önmagában, ez a három tornafeladat még nem tesz csodát, csak bemelegíti és megdolgoztatja az eltunyult izmokat, ám, ha mindennap becsületesen végigcsináljuk, egy hét után már megtapasztalhatjuk a változást.

hasi zsírégetés húzódik

Miután felhoztuk egy szintre az ellustult izmokat, a következő héten erősebb edzésgyakorlatokra válthatunk, amiket kiegészíthetünk kardió jellegű mozgásformákkal. Ha az alapfeladatok mellett napi szinten végzünk valamilyen könnyedebb testmozgást, mint amilyen a séta, vagy a biciklizés, hamarabb javulhat az állóképességünk, amire szükségünk lesz a nehezebb gyakorlatoknál.

hasi zsírégetés húzódik

Ez az edzés alakmegőrzésre is alkalmas. Kiemelt kép: Getty Images.

További a témáról