Az alvásvesztés súlygyarapodást okozhat. Fresh articles

A # 1 dolog, miközben lesegíti a testsúlycsökkenést: egy orvos elmagyarázza

Melyek az alvajárás fizikai hatásai?

Az alvás 5 módja segíthet a fogyásban 1. Az alváshiány a súlygyarapodás és az elhízás egyik fő kockázati tényezője Az egészséges alvást többször összefüggésbe hozták a magasabb testtömeg-indexgel BMI és a súlygyarapodással.

  • Melyek az alváshiány fizikai hatásai az emberi testre?
  • A # 1 dolog, miközben lesegíti a testsúlycsökkenést: egy orvos elmagyarázza

Kutatások kimutatták a súly változását, ha éjszakánként kevesebb, mint hét órát alszanak. Egy másik tanulmány körülbelül 60 nem elhízott nővért követett 16 éven keresztül. Egy tanulmány lehetővé tette az alvásvesztés súlygyarapodást okozhat felnőtt számára, hogy éjszakánként csak öt órát aludjon öt éjszaka alatt. A vizsgálat során átlagosan 0,82 kg-ot nyomtak.

Az alvási veszteség növeli az éhséget és az egészségtelen étkezési lehetőségeket

Ezenkívül sok alvási rendellenességet, például az apnoét, súlyosbítja a súlygyarapodás. Ez egy ördögi kör, amelyből nehéz lesz kilépni.

Sajnos túlzottan koffeinmentes, alvásmentesek nemzetben élünk. Manapság több mint 40 százalék teszi ezt. Nem csak kevesebbet alszunk, hanem úgy tűnik, hogy rosszabb alvást is kapunk.

Az alváshiány súlygyarapodást okozhat, ami az alvás minőségének romlásához vezethet. Az alváshiány növelheti az étvágyat Számos tanulmány megállapította, hogy azok az emberek, akik nem alszanak eleget, étvágynövekedésről számolnak be.

7 Ways Sleep segíthet fogyni

A Ghrelin a gyomorban felszabaduló hormon, amely az éhségérzetet jelzi az agyban. A szint magas evés előtt, vagyis amikor a gyomor üres és alacsony étkezés után. A leptin a zsírsejtekből felszabaduló hormon.

az alvásvesztés súlygyarapodást okozhat

Elnyomja az éhséget, és jelzi a jóllakottságot az agyban. Ha nem alszol eleget, a szervezet több ghrelint és kevesebb leptint szabadít fel, növelve az étvágyat. Ezenkívül több kortizol szabadul fel, ha nem alszik eleget.

A # 1 dolog, miközben lesegíti a testsúlycsökkenést: egy orvos elmagyarázza

A kortizol egy stressz hormon, amely szintén növelheti az étvágyat. Az alvás segít kontrollálni a vágyadat és egészséges döntéseket hozni Az alváshiány megváltoztatja az megmagyarázhatatlan fogyás nhs működését.

az alvásvesztés súlygyarapodást okozhat

Ez megnehezítheti az egészséges döntéseket és az ételkísértések elleni küzdelmet. Az alváshiány valójában befolyásolja az agy homloklebenyének aktivitását.

Az alvás 5 módja segíthet a fogyásban

A frontális lebeny felelős a döntéshozatalért és az önkontrollért. Ezenkívül úgy tűnik, hogy az agy az alvásvesztés súlygyarapodást okozhat jobban stimulálja az étel, amikor nem alszol. Ezért egy fehér éjszaka után nemcsak egy tál fagylalt csábít, de valószínűleg még nehezebb lesz irányítani.

Sőt, kutatások kimutatták, hogy az alváshiány növelheti az affinitást a magas kalória- szénhidrát- és zsírtartalmú ételek iránt.

  • Az alvás leküzdésére régóta társult a túlfogyasztás, a rossz étkezési lehetőségek és a súlygyarapodás.
  • 7 WAYS SLEEP SEGíTHET FOGYNI - ALKALMASSÁG -

Egy 12 férfival végzett tanulmány megállapította az alváshiány hatását az étel bevitelére. A rossz alvás csökkentheti az anyagcserét A nyugalmi anyagcsere RMR a test által elégetett kalóriák száma, amikor teljesen nyugalomban van.

Az elhízás lelki okai - Gazdag Enikő pszichológus

Az életkor, a súly, a magasság, a nem és az izomtömeg befolyásolja. Kutatások szerint az alváshiány csökkentheti az RMR-t.

az alvásvesztés súlygyarapodást okozhat

Egy vizsgálat során 15 férfit 24 órán keresztül ébren tartottak. Egyes tanulmányok nem találtak változásokat az anyagcserében az alváshiány miatt. Ezért további kutatásokra van szükség annak megállapításához, hogy az alvásvesztés lassítja-e az anyagcserét és hogyan. Az is látszik, hogy az alváshiány izomvesztést okozhat.

Melyek az alváshiány fizikai hatásai az emberi testre?

Az izom nyugalmi állapotban több kalóriát éget el, mint a zsír, így amikor az izmok elvesznek, az anyagcsere többi része csökken. Az alvás növelheti a fizikai aktivitást Az alváshiány fáradtságot okozhat a nap folyamán, valószínűleg még kevésbé motiválja a testmozgást.

Ezenkívül nagyobb a valószínűsége annak, hogy korábban fárad el a fizikai tevékenység során. Jó hír, hogy a hosszabb alvás segíthet a sportteljesítmény javításában. Egy tanulmányban az egyetemi kosárlabdázókat arra kérték, hogy töltsenek el minden este 10 órát az ágyban öt-hét hétig. Gyorsabbak lettek, csökkent a reakcióidő, nőtt a pontosságuk és csökkent a fáradtság szintje.

További a témáról